[ad_1]
Сучасна соціальна сфера акцентується на інклюзивності, доступності та гнучкості. Наразі Міністерство соціальної політики працює над низкою ініціатив, що спрямовані на забезпечення індивідуальних потреб громадян. Однією з ключових ініціатив є впровадження електронного кейс-менеджменту. Наразі на Дніпропетровщині почали випробовувати систему “електронного кейс-менеджменту”. Вона допоможе збирати інформацію про надання соціальних послуг в одній карті.
Про це повідомляє редакція 056 з посиланням на пресслужбу Міністерства соціальної політики України.
В Міністерстві зазначили, що електронна персональна картка людини з її соціальною історією працюватиме приблизно так само, як електронна медична картка пацієнта з історією лікування. Той, хто отримує соціальні послуги, також матиме доступ до бази даних.
Як працює система
Коли громадянин звертається по соціальну допомогу до однієї з держустанов, дані про її візит потрапляють до кейс-менеджера. За допомогою наявної бази фахівець оцінює, що потрібно людині та як їй може допомогти держава.
“Маючи чітке уявлення про увесь перелік наявних у громаді ресурсів, людина зможе сама обирати соціальні послуги для вирішення своєї ситуації. Нова система допоможе найефективніше співпрацювати з кейс-менеджером та обирати найкращі рішення для виходу із кризи”, – пояснили у представництві.
Нововведення наразі тестують у чотирьох областях України: Вінницькій, Дніпропетровській, Полтавській та Черкаській.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
[ad_2]
Источник: 056.ua